προγραμματισμός διαλειμμάτων
προγραμματισμός διαλειμμάτων

School timer AR500

(1) Φωτεινή οθόνη που δείχνει την ώρα.

(2) Λάμπες που δείχνουν την ημέρα της εβδομάδας.

(3) Λάμπα που δείχνει την κατάσταση της μνήμης. Π.χ. αν είναι αναμμένη σημαίνει ότι για την ημέρα και ώρα που δείχνει η οθόνη εκείνη τη στιγμή, έχει προγραμματιστεί χτύπημα του κουδουνιού.

(4) Kλειδαριά προγραμματισμού. Γυρίστε το κλειδί αυτό στο PROGRAM (οριζόντια θέση) για να προγραμματίσετε το ρολόι και γυρίστε το στο RUN (κατακόρυφη θέση) για να αρχίσει να δουλεύει κανονικά.

(5) Κουμπί διάρκειας του χτυπήματος. Γυρίστε το κουμπί αυτό στο OFF για να μην χτυπά το κουδούνι (π.χ αργίες, διακοπές κλπ). Στη κανονική λειτουργία, γυρίστε το κουμπί δεξιόστροφα στη διάρκεια που επιθυμείτε.

(6) WRITE. Πλήκτρο μνήμης. Πατώντας το, καταγράφεται στη μνήμη, ώστε την ώρα και την ημέρα που δείχνει εκείνη τη στιγμή η οθόνη, να χτυπήσει το κουδούνι.

(7) CLEAR. Πλήκτρο καθαρισμού της μνήμης. Πατώντας το, σβήνει από την μνήμη το προγραμματισμένο χτύπημα του κουδουνιού, για εκείνη την ώρα και ημέρα που δείχνει η οθόνη.

(8) DAYS. Πλήκτρο ημερών. Kάθε φορά που πιέζεται αλλάζει η ημέρα.

(9) CHECK. Πλήκτρο ελέγχου της μνήμης. Κρατώντας το συνεχώς πατημένο ο AR500 ψάχνει γρήγορα την μνήμη του για προγραμματισμένα διαλείμματα, και όταν θα βρει κάτι θα σταματήσει σε εκείνη την ώρα. Αφήστε ελεύθερο το πλήκτρο και ξαναπατήστε το για να συνεχίσει το ψάξιμο.

(10) DEL. Αν κάνετε λάθος στην πληκτρολόγηση της ώρας πατήστε το πλήκτρο αυτό και στην οθόνη θα εμφανιστεί η ένδειξη 00.00

(11) BELL. Πλήκτρο κουδουνιού. Πατήστε το πλήκτρο αυτό κάθε φορά που θέλετε έκτακτο χτύπημα του κουδουνιού προγραμματισμός της μνήμης δεν επηρεάζεται.